سخنران کليدي دومین کنفرانس بين المللي شهر هوشمند پرفسور علی سلامت (Prof. Ts. Dr. Ali Selamat)
دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰
سخنران کليدي دومین کنفرانس بين المللي شهر هوشمند پرفسور علی سلامت (Prof. Ts. Dr. Ali Selamat)

به گزارش روابط بین الملل مؤسسه آموزش عالی آپادانا:

 پرفسور علی سلامت (Prof. Ts. Dr. Ali Selamat)  ریاست موسسه بین المللی تکنولوژی ژاپن- مالزی در کوالالامپور به عضویت کمیته علمی دومین کنفرانس بين المللي شهر هوشمند مؤسسه آموزش عالی آپادانا در آمدند. ایشان در روز کنفرانس به عنوان سخنران کلیدی آخرین دست آوردهای علمی خویش را ارائه خواهند داد.

 

پروفسور علی سلامت استاد تمام دانشگاه تکنولوژی مالزی می باشند و هم اکنون رئیس موسسه بین المللی تکنولوژی ژاپن- مالزی در کوالالامپور هستند که تحت وزارت آموزش عالی مالزی به منظور ترویج و آموزش تکنولوژی مهندسی ژاپن در مالزی و آسیا یا همکاری کشور ژاپن تاسیس شده است. ایشان همچنین رئیس انجمن کامپیوتر آی تریپل ای ( موسسه مهندسین برق و الکترونیک) مالزی می باشند.ایشان از مشاورین اصلی آنالیز داده های بزرگ وزارت آموزش عالی مالزی و عضو انجمن نقشه راه هوش مصنوعی می باشند. پروفسور سلامت سخنران کلیدی کنفرانسهای بین المللی متعددی بوده اند. زمینه های پژوهشی ایشان شامل تجزیه و تحلیل داده ها، تحولات دیجیتال، مدیریت دانش در آموزش عالی، شاخص های کلیدی عملکرد ، مهندسی نرم افزارهای مبتنی بر ابر، عوامل نرم افزاری، بازیابی اطلاعات، تشخیص الگو، الگوریتم های ژنتیک و شبکه های عصبی  می باشد. در حال حاضر ایشان عضوبت هیئت مدیره نشریات زیر را دارا می باشند:

 

International Journal of Knowledge-Based Systems, Elsevier, Netherlands

International Journal of Information and Database Systems (IJIIDS), Inderscience,  Switzerland

Vietnam Journal of Computer Science, Springer


مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.