قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰
قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت، از کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده، دعوت می نماید که به منظور ثبت نام از روز شنبه مورخ 1400/11/02 لغایت روز پنج شنبه مورخ 1400/11/14 بدون در نظر گرفتن حروف الفبا از ساعت 8 صبح الی 16 بعدازظهر جهت ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز

1 اصل شناسنامه و یک سری کپی از تمام صفحات آن

2 اصل کارت ملی و کپی پشت و روی آن ( خواهران : یک سری کپی، برادران مشمول : دو سری کپی )

3 - عکس 4*3 جدید تمام رخ ( خواهران 4 قطعه، برادران 5 قطعه ) ضمناً تمامی عکسها باید پشت نویسی کامل شوند.

4- اصل مدرک کاردانی ( گواهی موقت ) یا معرفی نامه فارغ التحصیلی تایید شده + 2 سری کپی

5 - پرینت قبولی ازسایت سازمان سنجش

6 - آقایان در صورت داشتن کارت پایان یا معافیت خدمت، ارائه اصل و کپی این کارت الزامی است .

7 - شهریه آموزشی علی الحساب به مبلغ هفت میلیون ریال (7،000،000 ریال ) می باشد که در مکان مؤسسه از طریق دستگاه کارتخوان قابل پرداخت می باشد.

 

به همراه داشتن تمامی موارد فوق الزامی است.

آدرس مؤسسه : شیراز - میدان معلم – ابتدای بلوار ایمان شمالی – روبروی بانک سپه- کدپستی : 7187985443  تلفکس : 36987 – 071                                                    آدرس سایت : www.apadana.ac.ir

تذکر: لطفا ً قبل از تحویل مدارک به آموزش، به منظور استفاده های بعدی، کپی یا کپی برابر با اصل تهیه کرده و نزد خود نگه دارید.


مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.